Waardering van Isala Zwolle - Zwolle op 7 mei 2018

3.1
  • MS
  • Neurologie

Gevaren van medicatie niet goed belicht (Tecfidera aangeraden, geen enkel woord over PML). Betuttelend doen over alternatieve geneesmiddelen omdat ze het niet kunnen verkopen/niet voor worden betaald. Overal zelf achteraan moeten bellen, en dan ook echt alles. Bloedresultaat binnen hebben, maar niet doorgeven, zodat ik niet kon beginnen met preventieve medicatie (als gevolg een 2e aanval binnen half jaar tijd). Er achter komen dat ze het resultaat van mijn bloedtest al hadden nadat ik 2 keer had gebeld. Elke dag beschikbaar zijn, maar er achter komen dat 'altijd', donderdag betekent. Op 4 Januari via de huisarts doorverwezen met spoed, een week erna zelf maar even gebeld, afspraak kon pas 3 weken later ingepland (erg weinig spoed, plus klachten van uitval totale rechterhelft lichaam niet echt serieus genomen lijkt het). Mijn eerste 3 daagse opname voor prednison, moest ik doorbrengen op een kamer met meerdere mensen (oude, seniele mensen die onvermogen tot begrip kunnen tonen), terwijl voor MS veel rust is gebaat. Gevolg, 2 nachten geen slaap en geen inspraak daarin. Wat niet meewerkt aan de revalidatie. De verplegers op de zaal zelf is niets kwalijk te nemen, het zijn de specialisten die naar mijn mening niet snel en adequaat handelen en totaal niet doorpakkend zijn in hun aanpak (al is er niet echt te spreken van een aanpak als ik de regelneef ben).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Isala Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.