Isala Zwolle

038-424 50 00
Deze locatie is onderdeel van Stichting Isala Klinieken

Waardering van Isala Zwolle - Zwolle op 23 juli 2014

Overige aandoeningen

Helaas is (buiten kantoortijden) hier onze huisartsenpost. Onze zoon had een gebroken grote teen en moest loopgids hebben. Uitermate onduidelijk is de parkeergarage ingericht en de afstand tot de hoofdingang is enorm. De borden geven aan 6 minuten, maar dan loop je rap. De pendeldienst is redelijk behulpzaam. Aanmelden bij hoofdingang is geautomatiseerd, maar geen personeel om uit te leggen. Het baliepersoneel komt niet verder dan: "kijk naar de borden". Op de afdeling zelf is personeel vriendelijk, zelfs punctueel. Alleen na verwijderen van gips heeft het 3 jaar oude knulletje meer dan 2! uur moeten wachten op een arts. Bij navraag was er geen arts, maar een co-assistent, die niet verder kwam dan: "de eerste 2 dagen zal het lopen wel vreemd zijn". Daarvoor wacht ik geen 2 uur, dat snap ik zelf ook wel. Hier niet heen gaan vind ik vlakbij in Harderwijk is een goed ziekenhuis.

Reactie van/namens Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle

Wij willen graag met u in contact komen over uw ervaring met de Isala klinieken. Aangezien wij uw gegevens niet hebben, kunnen wij geen contact met u opnemen. Als u wilt, kunt u bellen met het secretariaat klachtenopvang: 038- 4244727 of een melding maken op onze site www.isala.nl/contact.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Isala Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.