Waardering van Isala Zwolle - Zwolle op 25 maart 2019

9.9
  • Leukemie
  • Oncologie

Ik werd al jaren begeleid bij CCL/SLL een vorm van leukemie dat plotseling muteerde naar het gevaarlijke en agressieve Richtersyndroom.Ik moest 4 maanden zware chemo in Zwolle ondergaan gevolgd door een allogene stamceltransplantatie die vanwege bepaalde afspraken uitgevoerd diende te worden in de VU kliniek in Amsterdam. Nabehandeling en verdere begeleiding was weer bij Isala in Zwolle. Heb in die lange periode meer ziekenhuizen moeten bezoeken waaronder AMC in Amsterdam, maar van al die goede ziekenhuizen staat er bij mij maar één bovenaan en dat is Isala vwb netheid, schoonmaken, begrip en tijd en bovenal professionaliteit van alle medewerkers. ook qua automatiseren van alles ver vooruit op de andere.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Isala Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.