Waardering van Isala Zwolle - Zwolle op 16 oktober 2017

6.0
  • Botbreuken
  • Spoedeisende hulp (SEH)

Mijn dochter 6 jaar door de huisarts naar de SEH gestuurd met een botbreuk. Bij de balie moesten we lang wachten in een veel te klein portaaltje (nog 6 wachtenden voor ons, allemaal pijnlijk en ellendig) om ons in te schrijven, daarna in de wachtkamer. Daarna al redelijk snel een triage en pijnstillers gehad van een aardige verpleegster, maar daarna moesten we vanwege drukte heel lang wachten. Vervolgens binnen geroepen in een kamer waar meerdere patiënten wachten. We hebben 1 verpleegster op de kamer gezien die erg druk was met gipsen en verbinden. We hebben vervolgens meer dan 5 artsen gezien en iedereen liep ons voorbij. Nogmaals gevraagd. Artsen waren druk. Met zoveel artsen moet toch iemand een diagnose kunnen stellen? Uiteindelijk na 4 uur wachten en met een gips naar huis. Dochter helemaal aan het eind van haar latijn/sjacherijnig omdat ze al die tijd nuchter moest blijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Isala Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.