Waardering van Isala Zwolle - Zwolle op 5 februari 2013

4.0

Verwijsbrief voor zwangerschapscontroles ging naar Isala, ik heb afgebeld omdat nare herinneringen boven kwamen. Ik begrijp dat er risico zit aan overgewicht maar zoveel opmerkingen. De assistente een voorval verteld van medewerker op de uitslaapkamer, die zei dat hij last van zijn rug kreeg omdat hij mij moest helpen. Werd teruggebeld dat zoiets nooit had mogen gebeuren dan word de afspraak met je gemaakt dat gynaecoloog contact met je op zal nemen. Is goed, wie weet komen we er toch uit. Dan hoor je weken niks. Ook niet nadat je gynaecoloog e-mail stuurt met voorvallen die je niet gepast vind. Hij neemt pas contact op als je dreigt met klachtencommissie. Hij schrikt dat je met 18 weken zwangerschap nog niet onder controle bent. Hoort dat je behoorlijk overstuur bent . Bied niet echt iets aan om tot oplossing te komen. Nadien is niet nagegaan of ik elders onder controle ben gegaan. Klachtencommissie ingelicht, kon evt. gesprek krijgen maar wou alleen maar dat ze er vanaf weten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Isala Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.