Isala Zwolle

Samenwerking

Rughernia

Specialisme

Neurochirurgie

Verzoek ingediend bij de dokter om voor een onderzoek vanwege de verandering in mijn hernia met uitval naar het linkerbeen. Na dat mijn zorgverzekeraar had bemiddeld voor wachttijdsverkorting van het ziekenhuis, kwam ik uit bij Isala. Echter na 2 keer het verzoek te hebben ingediend is Isala nog van mening dat er sprake is van second opinion. Echter vraag ik het me af, want hoe kan er sprake zijn second opinion als mijn 1e consult ooit is vastgesteld in 2016 door een ziekenhuis in Assen. Maar ook dat was een rede voor Isala om het onderzoek verzoek af te wijzen. Met andere woorden heeft een onderzoek gehad in een ziekenhuis die niet van Isala was, dan moet u niet bij hun aan kloppen voor hulp ten zei het echt een nood situatie betreft..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Isala Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.