Waardering van Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 8 juli 2016

5.3
  • Kaakchirurgie
  • Mondziekten en kaakchirurgie

29 januari jl. zijn er om 13.45 uur implantaten verwijderd uit mijn bovenkaak. Dit was een heftige ingreep die met veel boren gepaard ging en, voor mijn gevoel, lang duurde. Er waren 2 jonge assistentes aanwezig bij Dr. Maningky. Na de behandeling had geen van 2 aandacht voor mij, de dokter gaat naar de volgende patiënt. Niemand vroeg hoe het met me ging, niemand hielp me uit mijn stoel en de mat die je op je arm krijgt om het elektronisch systeem te sluiten, heb ik maar zelf van mijn arm getrokken waarna ik moeizaam, verstijft, ben 61 jaar, ben opgestaan zelf mijn jas heb gepakt en totaal beduusd lang de 2 assistentes ben gelopen die hard aan het poetsen waren. Tjee, denk ik nu nog na al die maanden, kunnen ze niet eerst aandacht hebben voor de patient? Was hierdoor helemaal van slag, sprak hierover met mijn dochter, ze vond het net als ik verschrikkelijk dat je een ouder wordend persoon, of zelfs jonge zo aan hun lot overlaat na een behandeling! Word ze dat niet geleerd? Nu is er een pluspunt, ben met mijn dochter mee naar een andere kaakchirurg, die hebben wat ouderen assistentes, die zijn een stuk vriendelijker, mag de jeugd wel worden bijgebracht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jeroen Bosch Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.