Waardering van Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 15 november 2016

1.8
  • Plastische chirurgie

Al bijna een jaar liep ik met klachten aan mijn arm en pols en werd ik in het JBZ op de afdeling plastische chirurgie van het kastje naar de muur gestuurd. De laatste arts in opleiding die ik hier heb gezien heeft niet eens naar mijn arm of klachten gekeken maar had haar oordeel al klaar; ik kon beter naar een psycholoog gaan omdat ik zo emotioneel reageerde toen er niets uit de onderzoeken kwam. Ik heb direct een afspraak gemaakt bij Xpert Clinic en ben nu binnen 4 maanden aan beide ellebogen geopeerd ivm een zenuw die te los zat. Dit had een hoop pijn en ellende kunnen besparen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch

geplaatst op 22 november 2016

Beste Mevrouw/Mijnheer, gezien het feit dat het om een anonieme klacht gaat kan de afdeling plastische chirurgie u niet persoonlijk benaderen. Met teleurstelling en verbazing hebben wij uw klacht gelezen en besproken en wij herkennen ons niet in de werkwijze die u schetst. Het jaarlijks gehouden patient tevredenheid onderzoek laat juist zien dat patiënten in het algemeen zeer tevreden zijn, dat klachten serieus worden genomen en dat er veel tijd wordt besteed aan het stellen van de juiste diagnose, indien nodig met aanvullende diagnostiek. Wij zouden graag met u in gesprek willen gaan. Indien u dat ook wenst, zou u dan een afspraak willen maken met een van onze specialisten om genoemde klacht verder te bespreken. Mvg Dr. Vd Heijden, plastisch reconstructief en handchirurg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jeroen Bosch Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.