Waardering van Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 18 maart 2019

2.0
  • Infectieziekten
  • Urologie

De afdeling Hygiëne en Infectiepreventie van het JBZ reageert niet op vragen.Ik moest Prof.Dr.Kluijtmans om duidelijkheid vragen omtrent BRMO/ESBL en de gevolgen voor mij op de langere termijn: dat is een zichzelf respecterend ziekenhuis volstrekt onwaardig! De afdeling Hygiëne en Infectiepreventie weigert systematisch te antwoorden: ik vraag een oordeel van het Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg.

Reactie van/namens Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch

geplaatst op 19 maart 2019

Geachte heer, mevrouw,

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de behandeling in ons ziekenhuis. Graag wijzen wij u op de mogelijkheid om uw ervaringen te bespreken met onze klachtenfunctionaris. Mogelijk heeft u al contact met haar gehad. Onze klachtenfunctionaris is te bereiken via telefoonnummer (073) 553 26 39. Als wij meer horen over uw ervaringen, kan dit ons helpen onze zorgverlening te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Webcare team Jeroen Bosch Ziekenhuis

Bent u of werkt u voor Jeroen Bosch Ziekenhuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.