Waardering van Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 15 maart 2019

3.1
  • Gebroken heup
  • Chirurgie (Heelkunde)

Disciplines die niet goed met elkaar communiceren. Geen oplossing vinden en na weken opname informatie inwinnen bij een academisch ziekenhuis, wat veel eerder had gekund. Verpleging die niet op de hoogte is van de aandoening en daarom geen goede zorg inzet.

Reactie van/namens Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch

Geachte heer, mevrouw,

Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling in het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Graag wijzen wij u op de mogelijkheid om uw ervaringen te bespreken met onze klachtenfunctionaris. Als wij meer horen over uw ervaringen, kan dit ons helpen onze zorgverlening te verbeteren.

U kunt zelf contact opnemen met de klachtenfunctionaris via telefoonnummer (073) 553 26 39 of e-mail: klachtenfunctionarissen@jbz.nl. U mag ook uw contactgegevens mailen naar de klachtenfunctionaris en dan neemt zij contact met u op.

Het Webcareteam JBZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jeroen Bosch Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.