Waardering van Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 16 oktober 2018

4.3
  • Chirurgie (Heelkunde)

Met ambulance naar ziekenhuis gebracht, Daar kwamen ze er achter de waardes op dat gele papiertje van trombose dienst al zeker 1 week te laag waren. Gevolg lichte tias waardoor spreken nu niet meer als vanouds gaat en soms scheve mond. Smiddags opgenomen daarvoor. S'avonds alweer naar huis. Volgende dag S'avonds weer met ambulance naar ziekenhuis. Nu waren de leterlijke woorden van de dokter daar die opname nacht - u beenaders zitten verstopt van uw enkel tot boven uw bovenbeen. Morgenvroeg word u gelijk geopereerd de chirurg weet er al van. Het was zaterdagavond. Zondagochtend geen operatie en maandags zelfs naar huis met ontslag. Ik heb daar aan paar verpleegsters gevraagd maar die kunnen je niets vertellen. Dit gaat over mijn 83 jarige moeder. Ik vraag me af - kloppen die verhalen dat ze je gewoon niet meer helpen als je boven bepaalde leeftijd komt. Contactpersoon is ook kletsverhaal. Mijn zus die al 5 jaar niet meer bij mijn moeder is geweest was voor mij in ziekenhuis en daarmee is zei op ontslag gestuurd en tegen haar is van alles verteld. Maar zei komt al 5 jaar niet meer bij moeders en komt waarschijnlijk op korte termijn ook niet langs. Moeder was te zwak om haar in ziekenhuis de deur te wijzen. Ik vind het een zware ellende hoe er met ouderen om word gegaan. Ze zijn wel ook jong geweest en hebben de toekomst voor jullie opgebouwd. En veel ouderen zijn eenzaam en kunnen hun stem nog niet eens laten horen. Maar mijn moederke wat met een dronken stem en een verstopt been zomaar weer op de stoep stond die heeft nog veel mensen om haar heen die van haar houden. Ik slaap slecht, vraag me af zouden ze haar naar huis hebben gestuurd met verstopt been omdat er elk moment een zwaardere tia aan kan komen. Zodat we nog even van haar kunnen genieten.

Reactie van/namens Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch

We betreuren het dat u niet tevreden bent over de behandeling van uw moeder in het ziekenhuis. We willen hierover heel graag met u in gesprek. We wijzen u op de mogelijkheid om uw ervaringen te bespreken met de klachtenfunctionaris van het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Als wij meer horen over uw ervaringen, kan dit ons helpen onze zorgverlening te verbeteren. De klachtenfunctionaris is te bereiken via telefoonnummer (073) 553 26 39.

Het webcareteam

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jeroen Bosch Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.