Waardering van Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 27 november 2012

6.0

Nadat ik aan de specialist per mail om een verwijsbrief had gevraagd heb ik erachteraan gebeld en werd ik afgesnauwd aan de telefoon. 2 maanden later bleek de verwijsbrief niet naar de betreffende instantie te zijn gestuurd. Bij het voorbereidende gesprek op de verpleegafdeling werd mij gezegd dat ik niet aansluitend naar een revalidatiekliniek kon. Dit bleek onjuist toen ik navraag deed bij de OHRA, maar had mij wel al van streek gemaakt., De dame op de afdeling zei dat ik 4-6 weken in een bejaardenhuis moest om te revalideren, en dat ik zelf alvast kon uitzoeken naar welk bejaardenhuis omdat ik niet in de regio woonde. De receptionisten en gastvrouwen zijn heel vriendelijk en behulpzaam .Eén medewerker heeft de tijd genomen om een traumatische ervaring tijdens een eerdere opname aan te horen, en er toen ook wat mee gedaan. De afdelingen werken langs elkaar heen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jeroen Bosch Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.