Waardering van Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 28 februari 2019

5.9
  • Prostaatkanker
  • Urologie

Prostaat operatie ging in eerste instantie goed,  na een week werd de katheder verwijderd zonder controle of de plasbuis goed lekvrij aan de blaas zat,  drie dagen later trad er een bloeding op en werd met spoed naar het ziekenhuis met ambulance terug gebracht,  er zou de volgende dag en scan gemaakt worden, maar dat gebeurde niet,  twee dagen later kreeg ik hoge koorts en toen begonnen ze pas te rennen etc.  Ik werd zaterdag ontslagen uit ziekenhuis en moest nog drie weken met cathedra dragen,  resultaat na 1 1/2 jaar,  nog gedeeltelijk incontinent,  Er werd in het ziekenhuis niet naar mijn vragen geluisterd naar mijn vragen,  ook mijn behandeld arts heb ik helemaal niet gezien tijdens mijn verblijf,  alleen andere en assiestenten dr. Schier heb ik alleen gezien in mei 2017 en op 29okt 2017

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jeroen Bosch Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.