Waardering van Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 5 oktober 2018

6.4
  • Menstruatiestoornissen
  • Gynaecologie en Obstetrie

Zorg niet op de afdeling gynaecologie terecht te komen,administratie is een GROTE chaosZit al 2 jaar,u leest het goed,2 jaar,op een uitslag te wachtenDe artsen zijn goed,echt waar,maar dit slaat nergens op.Huisarts al tig keer contact opgenomen met nul resultaat,fijn,vooral als je medicijnen slikt die je niet lang mag gebruiken.

Reactie van/namens Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u zo lang op een uitslag moet wachten. Graag wijzen wij u op de mogelijkheid om uw ervaringen te bespreken met onze klachtenfunctionaris. Zij kan dan uitzoeken hoe een en ander gelopen is. Als wij meer horen over uw ervaringen, kan dit ons helpen onze zorgverlening te verbeteren. De klachtenfunctionaris is te bereiken via telefoonnummer (073) 553 26 39.

Het Webcareteam JBZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jeroen Bosch Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.