Waardering van LangeLand Ziekenhuis (LLZ) - Zoetermeer op 21 september 2017

3.2
  • Gebroken enkel
  • Orthopedie

ik ben tot 2 keer toe in het gips gezet voor een gebroken enkel. Tot twee x toe werd gezegt hij is geheeld terwijl ik aangaf dat ik hem hoorde en voelde kraken gewoon weg gestuurt. Een secent opinion aangevraagt in ander ziekenhuis  bleek hij gewoon nog gebroken te zijn, had in die 8 maanden geen botgroei. Uit eindelijk in dat ander ziekenhuis geopereed platen en schroeven erin gekregen. Mij zie je niet meer omdat al de 2de fout is die er gemaakt is een paar jaar geleden ook al door de zelfde orthopeet.

Reactie van/namens Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis (LLZ) - Zoetermeer

geplaatst op 9 november 2017

Geachte heer, mevrouw,

Erg spijtig te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben geprobeerd om via de redactie in contact met u te komen. Helaas heeft u daar geen behoefte aan. Omdat wij - ondanks uitvoerig intern onderzoek - niet kunnen achterhalen wie u bent kunnen wij ook geen verdere actie ondernemen. Wij hopen dan ook dat u alsnog contact met ons opneemt, zodat we iets kunnen doen met uw feedback.

vriendelijke groet,
Liesbeth van Houten, afdeling Marketingcommunicatie

Bent u of werkt u voor LangeLand Ziekenhuis (LLZ)? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.