Waardering van LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 18 december 2018

• Darmkanker
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Keurig geholpen. Klein verschil tussen voorlichting en werlelijke uitvoering. Wordt verteld dat je twee uur moet blijven na de ingreep. In werkelijkheid één uur na het inspuiten van “het roesje”.Je mag geen waardevolle spullen meenemen, dus telefoon thuisgelaten. Keurig de tijd aan m’n zoon doorgegeven hoe laat hij mij kon ophalen: twee uur na afgesproken tijd van ingreep.Was echter al een uur eerder klaar voor vertrek, maar dat is niet toegestaan zonder begeleiding! Puntje van aandacht dus!Ik vind overigens de invuloefening lastig. De werkelijke reden van onderzoek en de afdeling waar dit is gedaan zijn niet in te vullen.

Reactie van/namens Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.
Ik heb uw aandachtspunt over de voorlichting aan onze patiënten doorgegeven aan de MDL-afdeling. Zij pakken het op!

Met vriendelijke groet,
Eva Keizer
LangeLand Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.