Waardering van LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 22 april 2019

• N.v.t.

2.0
  • COPD
  • Longziekten en tuberculose

Mijn vader heeft copd fase 3 en lag kort geleden in het lange land ziekenhuis. Longafdeling. Mijn vader is 75 jaar en heeft constant hyperinflatie (doordeangst van het niet kunnen ademhalen vergeet hij op zn ademhaling te letten).  kortom hij heeft het elke minuut van de dag erg benauwd.   Heeft ook een zwak hart.De verpleging beloofd hem bij de volgende ronde een puf en vernevelaar. Waarbij de laatste enige verlichting brengt.Bij de avondronde belt mijn vader de verpleging omdat hij zich steeds benauwder voelt worden en hij de vernevelaar erg graag wil hebben.    Ze kwamen na 1,5 uur en deelde hem mede dat hij geen vernevelaar meer kreeg. Hiervan raken ernstig benauwde mensen nog benauwder omdat ze in paniek raken. Het is ronduit walgelijk hoe men daar patienten behandeld.Het is te triest voor woorden. Ik heb nog zoveel voorbeelden maar het raakt mij telkens vreselijk.

Reactie van/namens Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer

Dank voor het delen van uw ervaring. U beschrijft een vervelende situatie m.b.t. de zorg van uw vader. Wij zouden hierover graag met u in gesprek gaan. Wilt u, wanneer u hieraan behoefte heeft, uw contactgegevens mailen aan klachtenfunctionaris@llz.nl? Wij hopen van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Eva Keizer

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.