Waardering van LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 16 september 2011

8.5

Mijn zoon moest voor een ingreep naar het Langeland, een soort blaasje op zijn lip. De KNO arts- dhr Visser, gaf goed advies over de behandeling en mijn zoon van 8 kon snel terecht voor de operatie. De ontvangst op de kinderafdeling was super, tot 3x werden alle allergien en afspraken doorgenomen en werd gechecked of hij de juiste patient was. Op de OK mocht ik als ouder mee naar binnen en mijn zoon mocht bij mij op schoot in slaap vallen. Hij was er zeer rustig onder ondanks dat er heel veel operatie personeel aanwezig was in de ruimte. Hij is goed wakker geworden en de dames op de verkoeverkamer waren heel alert dat hij niet uit bed zo vallen en dat ze het dingetje in zijn mond voor het vrijhouden van de ademweg erop tijd uithaalden voor hij wakker werd en zou schrikken. Ook kreeg jij nog een diploma, hij was er helemaal vol van en vond het een coole truuk. Zo kan het dus ook !!! De operatie is goed gelukt en het bultje is weg! De poli was toen nog oud maar nu is er een nieuwe poli en er is veel geschilderd. Ook het parkeerterrein ziet er nu heel anders uit. Er valt nog altijd wel wat te verbeteren maar gezien de financiele situatie van het ziekenhuis mogen ze best trots zijn op de verbeteringen en ontwikkelingen. Soms kan een ziekenhuis groots zijn in kleine dingen!!! T Langeland is belangrijk voor Zoetermeer, ik hoop dat het blijft!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.