Waardering van LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 2 juni 2016

• Darmkanker
  • Chirurgie (Heelkunde)

Tijdens het vooronderzoek, de behandeling, en de verpleging werden wij omringt met alle mogelijke aandacht en liefdevolle verzorging die mogelijk was.Ook de maaltijden werden aantrekkelijk en smaakvol opgediend.Alles bij elkaar een fijn ziekenhuis met betrokken personeel waar wij het volle vertrouwen in hebben en zeker zullen aanraden.

Reactie van/namens Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer

Geachte heer, mevrouw,

Wat fijn dat u zo tevreden bent met onze zorg. Erg aardig dat u de moeite nam om deze prachtige review, met niet te overtreffen cijfers, hier achter te laten. Dat waarderen wij zeer, hartelijk dank!

Vriendelijke groet,

Liesbeth van Houten
afdeling Marketingcommunicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.