Waardering van LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 9 september 2011

6.5

Tja, het gaat mij om het resultaat. M.a.w. herstel. Kwalitatief is dit zeker niet het allerbeste ziekenhuis dat ik ken en er valt zeker met wat quick wins veel te verbeteren. Zelfs op zorg kan bezuinigd worden, mits niet levensbedreigend. Organisatorisch komt het op mij wat rommelig over. Het viel mij b.v. op dat er tijdens mijn opname bijzonder veel assistenten rondliepen die nauwelijks gemanaged werden. Iedere keer had je met iemand anders te maken. Op 1 ochtend b.v. wel 5! Tevens vroeg ik mij af of er onderling voldoende overdracht plaatsvond. Wist de 1 van de ander wel van mijn actuele status? Soms niet! Je wordt te vaak aan je lot overgelaten. Letterlijk in het ongewisse hoe het proces eruit ziet. Dus op een gegeven ogenblik vraag je zelf maar eens hoe de beslissing is. Als je mazzel hebt en de goede te pakken hebt wordt je wel goed geholpen. Desondanks, heeft de behandeling 100% baat gehad dus ben uiteindelijk tevreden! Algemene waardering 6,5.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.