LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer

Ziekenhuis

Toneellaan 1 2725 NA Zoetermeer
079-346 26 26
Deze locatie is onderdeel van LangeLand Ziekenhuis

Waardering van LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 7 juli 2017

Specialisme

Orthopedie

Totaal verkeerde diagnose.

Reactie van/namens Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer

Geachte heer, mevrouw,

We betreuren het dat u niet tevreden bent over uw diagnose. Juist deze signalen willen we met de grootste zorgvuldigheid oppakken. We hebben daarom verzocht met u in contact te komen via ZorgkaartNederland. U heeft echter aangegeven dat u verder geen contact wilt. Dat betreuren wij eveneens. Helaas kunnen wij daarom verder geen actie nemen wat uw ervaring betreft, en ook kunnen we niet zorgen dat uw signaal bij de juiste collega terecht komt. Mocht u alsnog hierover contact willen dan kunt u hiervoor mailen naar communicatie@llz.nl.
Ik hoop van u te horen!

Vriendelijke groet,
Liesbeth van Houten, afdeling Marketingcommunicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.