Waardering van LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 7 juli 2016

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig
  • Urologie

Wat een fijn ziekenhuis! Zeer professioneel, uitermate vriendelijk en ontspannen verpleging. Ja, het ziekenhuis zelf is verouderd, dat zie je aan meubilair, vloeren, het ontbreken van WiFi. Maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de prettige, informele sfeer, de bijzonder uitgebreide overdracht naar andere verplegers, de complete checklists die worden doorgenomen samen met de patient. Ik kom uit Hoofddorp, maar zou voor een volgende ingreep graag weer naar het Langeland teruggaan.

Reactie van/namens Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer

Geachte mevrouw,

Wat fijn dat uw ervaring zo goed was. Erg vriendelijk dat u de moeite nam om deze prachtige review te schrijven. Ik breng hem met plezier onder de aandacht van mijn collega's bij Urologie, die dat ook zeker zullen waarderen! Overigens: aan Wifi wordt op dit moment (gelukkig) gewerkt..... :-)

Vriendelijke groet,
Liesbeth van Houten, afdeling Marketingcommunicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.