Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 12 september 2019

• Spijsverteringsaandoeningen
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

10.9.2019 door huisarts doorverwezen naar Laurentius voor bloed prikken, echo van de buik en gastroscopie. gebeld desbetreffende afdelingen om afspraken te maken. bloed prikken en echo van de buik kon al op 11.9.2019. Gastroscopie werd ingepland voor 14.10.2019, maar later in de middag kreeg ik een telefoontje dat een afspraak was vervallen, of ik ook op 11.9.2019 zou willen komen? Natuurlijk! direct. Alles op 1 dag geregeld. Super! Hoezo wachttijden? Zo zie je maar weer, men probeert alles zo goed mogelijk te regelen. Onderzoek op afdeling MDL was niet leuk!, maar moest. Dokter en assistentes deden er alles aan om mij zoveel mogelijk informatie over de behandeling te geven en mij gerust te stellen. Maakten zelfs grapjes om mij vooral af te leiden van het vervelende onderzoek. Super aardig en patient vriendelijk. Bedankt allemaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.