Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 20 januari 2016 interview

Afspraken gaan altijd door. Het ziekenhuis ligt tussen de bevolking in, het ligt in het centrum. Het is goed bereikbaar en er is plek genoeg om te parkeren. Het eten is goed, ik vind dat het lekker smaakt. De boterhammen die je hier krijgt zijn ook goed. Er is genoeg om uit te kiezen. De kamer vind ik ruim genoeg, ook om bijvoorbeeld bezoek te ontvangen. Naar mijn mening is het zo dat als de patiënt niet lastig is, het personeel ook niet lastig is. Ze gaan hier goed met me om, ze zijn erg vriendelijk en vakkundig. Mijn arts komt vertrouwelijk over, ik kan aan mijn arts vragen wat de best optie is, dan zegt hij wat het ziekenhuis adviseert. Dat vind ik erg fijn. Verder hoef je de secretaresse maar te bellen of de verpleegkundige als ik het idee heb dat er iets niet goed is met mijn gezondheid en dan boeken ze meteen een afspraak. Meestal krijg ik telefonisch informatie, ook tijdens gesprekken informeert de dokter mij genoeg. De dokter vraagt altijd aan me of ik nog vragen heb. De behandeling is goed, dat merk ik doordat ik er vertrouwen in heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.