Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 20 januari 2016 interview

8.8
  • Oncologie

Afspraken gaan altijd door, zo niet dan bellen ze altijd op. Dat vind ik persoonlijker dan een brief. Wel duurt het meestal langer dan een half uur voordat ik aan de beurt ben. Het is een oud gebouw maar goed te doen. Het restaurant wordt goed verzorgd. De kamer waar ik in lag was netjes en groot genoeg. Het werd er elke dag heel goed bijgehouden. Iedereen had een eigen tv met een eigen speakertje voor het geluid, dat vond ik echt super. Als er meer dan twee mensen op bezoek kwamen was er niet genoeg zitruimte maar dat was van te voren doorgegeven in de brochure. Ik had graag wat meer krukjes gehad bijvoorbeeld. Het personeel is geweldig, heel verzorgd en heel attent. Ze kwamen constant vragen of ik nog iets nodig had. Ze zijn heel erg vriendelijk met altijd een lach op het gezicht. Ik heb vertrouwen in de arts, die is meelevend en enthousiast toen de uitslag goed was. Ze hebben hier een luisterend oor en zijn oprecht geïnteresseerd. Ze luisteren echt naar wat de patiënt zeggen heeft en geven daar ook gericht antwoord op. Na een vraag krijg ik krijg altijd rechtstreeks antwoord terug. Dat is mooi. Om me te informeren kreeg ik een boekwerk mee wat ging over de opname, operatie, nazorg. Voor de stoma kreeg ik ook alles mee zoals informatie en een voorbeeld stoma. Ik wist daardoor waar ik aan toe was. Na een controle bijvoorbeeld word ik goed op de hoogte gebracht en zelfs gerust gesteld. De informatie is recht voor z’n raap, je weet precies waar je aan toe bent. De behandeling is helemaal goed, niks mis mee. Als ik belde waren ze er in no time om me te helpen en ze vroegen constant of ik nog iets nodig had. Dat was helemaal geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.