Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 21 januari 2016 interview

Afspraken gaan goed. Als een afspraak niet doorgaat krijg ik bericht dat de afspraak wordt verzet. Het gaat tamelijk snel. Je kunt altijd terecht. In het restaurant kun je goed zitten en eten. Een kamer hier is goed, groot genoeg. Soms lig je met meerdere mensen op een kamer. Ik heb al op verschillende afdelingen gelegen en alles gaat goed. Het personeel is perfect. Ze geven goed uitleg of wat je moet doen. Dat is 100% in orde. Ik heb nog nooit met iemand een woord gehad terwijl ik er al vaak ben geweest. Het is hier goed verzorgd. Wat ik zeg dat doen ze ook. Ik heb een tijd lang pijn gehad, toen moest ik steeds terug komen en kwam ik in therapie, niks hielp. Uiteindelijk zijn ze erachter gekomen wat er aan de hand was en ben ik geopereerd. Als ik iets wil weten kan ik dat vragen. ik kan ook bellen maar ik kom liever even langs.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.