Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 20 januari 2016 interview

7.8

Als partner van een patiënt kan ik zeggen dat afspraken tot nu toe altijd door zijn gegaan. De openbare ruimtes vind ik goed, het is ruim en goed overzichtelijk. Wel is het soms moeilijk om de weg te vinden, dat moet ik dan vragen. Het restaurant is een fijne ruimte en de kwaliteit van eten en drinken is goed. Het personeel is prima, ze zijn behulpzaam en ze geven ook vertrouwen. Ik heb wel het idee dat mijn vrouw hier in goede handen is. Door de gesprekken met de verpleging en de artsen zijn we goed geïnformeerd. We krijgen ook wel eens een brief met de datum en tijden van afspraken er op. Als je spreekt dan begrijpen ze wat ik bedoel, ook als ik iets vraag of wil weten dan geven ze goed antwoord.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.