Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 20 januari 2016 interview

7.7

De afspraken die ik hier maak worden nagekomen. Daar kan wat tijd in zitten, dat er een datum wordt afgesproken die nog ver in de toekomst ligt en soms moet je wachten voordat je de afspraak in kan. Wanneer er iets tussen komen, wordt dat op tijd gemeld en wordt de afspraak verschoven. Dat moet ik kunnen accepteren vind ik. De hal bevalt me wel. Sommige kamers bevallen me sommige kamers ook niet, dat ligt aan de aankleding. Sommige kamers kunnen ook echt klein zijn. In die kleine kamers staan twee bedden terwijl er eigenlijk maar 1 in past. Sommige kamers hebben ook geen kastruimte. Dat kan wel veranderen als de verbouwing klaar is. Het eten dat je krijgt tijdens een opname is prima. Vaak staat de parkeerplaats vol waardoor we verder weg moeten parkeren en we ver moeten lopen. Er zouden meer parkeergelegenheden moeten komen.De verpleging ansich is goed. Ik ben alleen niet tevreden over diverse artsen. Toen ik last had van mijn gezondheid waren er verschillende artsen die mij behandelen. Veel daarvan zeiden na een paar dagen dat ik naar huis kon gaan wat naderhand helemaal niet het geval bleek. Ik ben toen een aantal keer terug gemoeten omdat ik nog helemaal niet beter was en weer naar huis gestuurd. Tot dat er een arts constateerde wat er daadwerkelijk aan de hand was. Daarna ben ik goed geholpen en genezen. De dokter die ik nu heb is geweldig, hij zag meteen wat er aan de hand was. Ik denk dat hij meer gespecialiseerd is dan die andere artsen. Of er naar me geluisterd wordt hangt er van af bij wie je behandeld. Een specialist bijvoorbeeld luistert echt wel. Iemand die nieuw is moet dat nog leren. Over het algemeen wordt er altijd naar je geluisterd maar ik zet vraagtekens bij wat daar het resultaat van is. Ze helpen me hier prima, de verpleging is de hele dag met me bezig. Er zijn goede en minder goede, sommige hebben ervaring en sommige beginnen net. De verzorging op een uitrust kamer is zoals het hoort.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.