Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 11 februari 2014

• Orthopedie

Door dr. Dekkers heb ik een nieuwe z.g. omkeerschouder gekregen. Operatie prima verlopen. Na 2 maanden kon ik mijn schouder, voorzover mogelijk door een dergelijke operatie, weer gebruiken. Voor revalidatie stond 3 tot 6 maanden. De verzorging in het ziekenhuis was prima. Het verplegend personeel was zeer attent en nauwgezet. Met name de mensen van de operatiekamer hebben mij door moeilijke momenten heen geholpen. De verzorging van eten en drinken was prima. Zelfs te overdreven. Het leek af en toe op een hotel! Mijns inziens is deze luxe overbodig en kan hierdoor veel op kosten bezuinigd worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.