Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 20 januari 2016 interview

8.7

Het ziekenhuis heeft een mooie uitstraling. Het ziet er netjes schoongemaakt uit. Ze zijn hier heel vriendelijk en behulpzaam. Ze leven met je mee. Nemen de tijd voor je. Ze luisteren naar je. En je wordt goed op de hoogte gehouden. Ik was naar de oogarts geweest en die heeft me doorverwezen om injecties te laten plaatsen. Dat werd allemaal heel snel geregeld. Er zit telkens een onderzoek tussen de behandelingen in, zodat ze de vorderingen goed bij kunnen houden. dan weten ze hoe mijn ogen erop reageren. Wanneer we weer bij een volgend punt aankomen, wordt het vervolg weer netjes uitgelegd. Je kunt makkelijk en snel afspraken maken. Dat is heel fijn. Er zit veel vakkennis bij de artsen. Ze zijn ook heel menselijk, persoonlijk. Ik heb geen klachten of opmerkingen. Het gaat zoals ik zou willen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.