Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 8 november 2014

8.3
  • Botaandoeningen
  • Orthopedie

Ik ben behandeld door Dr. P. de Smet. Hij is een vriendelijke, integere dokter, die je een luisterend oor biedt en zeer kundig is in zijn vak. De gesprekken, operatie behandelingen en nazorg zijn zeer goed verlopen. Hij heeft mijn beide voeten geopereerd in de zwaarste categorie ivm hallux valgus. Ik kan nu weer goed lopen, heb geen pijn, ook niet gehad, en loop nu ook rechtop. Daardoor kan ik ook weer sporten, heb geen rug, heup en knieklachten meer. Ik kan de operatie aan ieder die hier last van heeft aanbevelen. Het verblijf van 24 uur in het ziekenhuis heb ik als zeer prettig ervaren. Het verplegend personeel was zeer zorgzaam en kundig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.