Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 21 januari 2016 interview

6.0

Ik had last van mijn pols na een bezoek aan het ziekenhuis, zeiden ze dat het is niet gebroken was en ze stuurde me weer terug naar mijn huisarts. Vervolgens moest ik een nieuwe afspraak maken in het ziekenhuis waar weer een tijd overheen zou gaan. Na die afspraak moest ik een nieuwe afspraak maken of foto’s te laten maken waar ik weer een tijd op moet wachten. Hierdoor loop ik dus al maanden rond met klachten aan mijn pols. De specialisten hier werken niet samen en de verbinding mist een beetje. Als iemand met een klacht komt en het is niet gebroken wordt dat niet gezien als erg. Ze zijn hier wel vriendelijk maar ze denken niet met me mee, ze reageren niet op me omdat er nog geen diagnose is vastgesteld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.