Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 21 januari 2016 interview

7.7

Mijn arts loopt altijd minimaal een half uur uit maar verder gaan afspraken altijd door. Ik vind de accommodatie netjes. In het restaurant zijn ze netjes. De kamers zijn goed, ik lag er met meerdere mensen op een kamer en dat is ook wat ik lig liever heb. Ik kan hier de weg goed vinden. Het personeel is altijd even opgeruimd en vriendelijk. De verpleging heeft hier niet zoveel tijd om extra aandacht te schenken dat komt omdat er is te weinig personeel is denk ik. Verder word ik hier altijd goed behandeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.