Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 20 januari 2016 interview

8.3

Mijn vriend is op de afdeling KNO arts geweest. Ze zijn er nu, na drie jaar bij andere ziekenhuizen geweest te zijn, erachter gekomen wat hij heeft. Dankzij dit ziekenhuis zijn we er nu eindelijk achter. Andere ziekenhuizen konden niets vinden. Het is allemaal heel snel gegaan. Afspraak bij de kaakchirurg eind december, daarna afspraak bij KNO arts. Dezelfde dag nog een scan en daarna meteen de uitslag. Vandaag al geopereerd. Super dus. Er was onderling heel goed overleg. Omdat het zo snel is gegaan hebben we niet alle informatie gekregen. Wat wel jammer is dat ze hier allemaal in het dialect spreken. Zelf komen wij uit Brabant en dan is het vaak moeilijk te volgen. Ook al horen ze dat je niet uit het gebied komt blijven ze toch in hun dialect spreken, ook de artsen. Het huidige gebouw is inderdaad aan vernieuwing toe, maar daar zijn ze mee bezig. Het gebouw is wel netjes schoon. Ze zijn hier vriendelijk. De entree is wel moderner als de afdelingen. In het restaurant kun je heerlijk eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.