Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 1 juni 2017

3.7

Vreselijke teleurstellende ervaringen, bij opname.Klacht ingediend bij leidinggevende maar totaal genegeerd. Blijkbaar wil men dat je het openbaar maakt en niet intern oplossen. Douche /toilet  erg vies, ontlasting tegen tegels en douchegordijn. Niet gemengd  maar toch doen. Tegen persoon zeggen wat je voelt en wat het met je doet als men onredelijk reageert  excuus moet nog komen. Alle dagen ik was opgenomen. Communicatie met SEH en afdeling slecht. Bedden extreem hard en kraken enorm zo erg dat de hele zaal  wakker is nachts. 4x dezelfde vragen niks in overdracht blijkbaar. Steeds me moeten verantwoorden en uitleggen wat je beperkingen of lichamelijke klachten zijn. Klacht indienen bij functionaris heeft geen toegevoegde waarde. Iedere dag zeggen is besteld maar niets van dit alles.

Reactie van/namens Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond

Wat vervelend dat uw ervaring met ons ziekenhuis niet naar tevredenheid is. Graag willen wij met u hierover in gesprek komen.
U kunt contact met ons opnemen via mail communicatie@lzr.nl of tel. (0475) 38 2236. We zullen uw reactie ook doorsturen naar de klachtenfunctionaris.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.