Laurentius Ziekenhuis Roermond

Medisch specialistische zorg

uit 512 waarderingen

Deze locatie levert ook Geestelijke gezondheidszorg.

Waardering van Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 20 januari 2023

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Darmkanker

Specialisme

Maag-, Darm- en Leverziekten

Naar aanleiding van bevolkingsonderzoek darmkanker werd ik uitgenodigd voor een vervolgonderzoek (colonoscopie). Zowel het digitale inloggen als het voorgesprek verliep prima, mede door de vriendelijke uitleg van de medewerkster aan de balie van de afdeling. Het gesprek daarna met een verpleegkundige verliep ook uiterst vriendelijk en de uitleg was ook duidelijke. Er werd verwezen naar digitale informatie en daarnaast ontving ik een brochure tijdens het gesprek waarin alles nog eens duidelijk omschreven stond. Op de dag van het onderzoek verliep alles gedisciplineerd, vakkundig en bovenal zeer professioneel en vakkundig. Ook de uitleg die bij het onderzoek hoorde werd vriendelijk en duidelijk uitgelegd. Verder merk ik op dat elke medewerker, inclusief de vrijwilligers zeer vriendelijk waren. Als afsluiting van het onderzoek nog een keuzelunch, verzorgd door een vrijwilligster. Chapeau voor alle medewerkster op deze afdeling!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurentius Ziekenhuis Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.