Waardering van Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), hoofdlocatie - Leiden op 29 augustus 2013

6.2

Een half jaar geleden geopereerd met een goed resultaat. Behandeling en verzorging was goed. Ik heb wel slechte ervaringen met bepaalde onderdelen van de organisatie. Tijdens mijn opname is mij een heel arsenaal medicijnen voorgeschreven die niet voor mij bestemt waren. Bloeddrukverlagers, jichtmedicatie, oogzalf, medicijnen tegen hartritmestoornissen etc. Als ik doorgegaan was met deze medicijnen had dat mogelijk levensbedreigend kunnen zijn. Na melding hiervan heeft het de nodige moeite gekost om dit opgelost te krijgen. Achteraf heb ik deze medicijnen ook nog moeten betalen. Slechte communicatie tussen poliklinieken en personeel dat niet oplettend genoeg is, waaronder artsen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), hoofdlocatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.