Waardering van Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 2 november 2018

• Mondziekten en kaakchirurgie

29 Oktober met knikkende knieën naar de kaakchirurg voor een (moeizame) extractie en apexresectie.  Bloed zenuwachtig na een eerdere heel vervelende ervaring en bij aankomst ook nog verrast door een andere chirurg dan verwacht....Maar, zowel de assistente(s) als kaakchirurg Leusink hebben mij prima op mijn gemak gesteld (ook tijdens de ingreep) en de klus vlot en pijnloos geklaard. Na goede instructies huiswaarts, bijna geen napijn gehad en minimale zwelling. Kaakchirurg Leusink en zijn assistentes verdienen een dikke 10 en zijn zeker een aanrader ( als t dan toch moet ). Nogmaals bedankt!

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer, mevrouw, dank voor het delen van uw ervaring. We zijn blij te horen dat de arts en zijn assistentes u zo goed hebben geholpen en dat u tevreden bent over de ontvangen zorg. Hartelijke groet

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maasstad Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.