Waardering van Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 2 maart 2017

9.2
  • Prikkelbare darm
  • Interne geneeskunde

Graag spreek ik mijn dank uit en wil compliment geven aan de specialist Dr. Sibel Atmaca (internist van afdeling interne geneeskunde, poli van Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam). Sinds 2011 heb ik heel veel maag/darmklachten maar de exacte oorzaak is echter nooit geconstateerd. Nu ben ik na al de jaren eindelijk door dr. S. Atmaca erachter gekomen wat de oorzaak is van mijn klachten. Zij is kundig, vriendelijke, eerlijk, luistert, heeft  echt oprechte belangstelling en neemt je serieus. Op geruststellende toon vertelde zij stap voor stap wat er ging gebeuren. Door de nodige onderzoeken met name van Waterstof-ademtest (H2 test) zijn we er achter gekomen dat ik een sterke Lactose-intolerantie heb. Eindelijk een uitslag waar ik mee door kan.  Ik kreeg op mijn vragen duidelijke antwoorden en zij naam de tijd voor. Door deze arts voel ik me al beter. Nogmaals dank en ik heb er alle vertrouwen in dat het nu goed gaat. Door haar betrokkenheid en vakmanschap is voor mij 2017 goed begonnen en gaat de gezondheid goed vooruit. Ik wil haar ontzettend bedanken voor alle moeite. Chapeau!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maasstad Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.