Waardering van Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 7 februari 2019

• Reuma
  • Reumatologie

Ik ben 5 jaar behandeld voor de ziekte van bechtrew  in een ander ziekenhuis in Sneek maar kwam niet verder met de reumatoloog met mijn ziekte proces. Had erg veel pijn door mijn hele lichaam. Heb een second opinion gedaan in het maasstad en daar hebben ze mij helemaal van a tot en met z door gelicht. Had ook nog  een bacterie in mijn maag en de ziekte van  crohn zijn achter gekomen.Momenteel wordt ik erg goed behandeld en in de gaten gehouden door het fantastische en goed gemotiveerde  specialisten  van het maasstad ziekenhuis.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer/mevrouw, wat fijn dat de afdeling Reumatologie u heeft kunnen helpen met uw klachten. Wij zullen de blijk van waardering doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Hartelijke groet, afdeling Communicatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maasstad Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.