Maasstad Ziekenhuis, hoofdlocatie

Deze locatie is onderdeel van Stichting Maasstad Ziekenhuis

Waardering van Maasstad Ziekenhuis, hoofdlocatie - Rotterdam op 7 april 2017

Specialisme

Interne geneeskunde

Ik had al maanden buikpijn maar de internist die ik bezocht dr atmaca heeft niet gedaan waar ik op hoopte. Zij vond het noodzakelijk om met een echo van de buik te beginnen terwijl ik al had aangegeven binnen in mijn buik te willen kijken dmv een dikke darm onderzoek. Op de buikecho bleek niets te zien zag er goed uit. Vervolgens gaat mevrouw toch de dikke darm onderzoek plannen, 8 weken later! Ze zou de volgende dag nog gaan bellen om het te vervroegen maar dat moet ze nu 5 weken later nog gaan doen denk ik want ik ben nog steeds niet gebeld. Ondertussen heb ik dit onderzoek in dc klinieken gehad en heb ik de diagnose ziekte van crohn gekregen! Als ik op het maasstad had moeten wachten had ik 3 mei pas dat onderzoek gehad en nig steeds met pijn rond gelopen !

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis, hoofdlocatie - Rotterdam

Het spijt ons te moeten vernemen dat u niet tevreden bent met de wijze waarop u behandeld bent in ons ziekenhuis. Onze klachtenfunctionarissen zijn graag bereid om uw ervaring te bespreken. Indien u dit wenst, kunt u contact met hen opnemen via 010 – 291 3490 of 010 – 291 1264.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maasstad Ziekenhuis, hoofdlocatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.