Maasstad Ziekenhuis, hoofdlocatie

Waardering van Maasstad Ziekenhuis, hoofdlocatie - Rotterdam op 15 juli 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

ik heb een slechte ervaring met de gynaecoloog. de assistentes waren wel zeer begripvol, bekwaam en respectvol.uiteindelijk vanwege de nare ervaring naar het Erasmus MC gegaan en dat is echt helemaal top!! wat ze in Maasstad niet deden aan onderzoeken deden ze in Erasmus uit zichzelf. ik hoefde nergens om te vragen. Tevens waren ze zeer begripvol en respectvol wat erg belangrijk is want je bent toch op je kwetsbaarstMaasstad nooit meer voor mij!

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis, hoofdlocatie - Rotterdam

Beste mevrouw, het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring met een arts in ons ziekenhuis hebt gehad. Mocht u daar nog behoefte aan hebben, dan adviseren wij u contact op te nemen met onze klachtenfunctionaris. Deze staat u graag te woord via (010) 291 3490. Hartelijke groet, afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maasstad Ziekenhuis, hoofdlocatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.