Waardering van Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 6 augustus 2018

3.0
  • Longziekten en tuberculose

Ik heb slechte ervaringen ik werd 5x naar de verkeerde balie gestuurd op de dag van mijn behandeling voor de long punctie en werd naar huis gestuurd (ik lag al op de afdeling) en moest 3 dagen later terug komen.  Drie dagen later werd ik weer naar de verkeerde balie gestuurd. Tijdens de punctie kreeg ik een bloeding en moest direct naar de i.c. en een nacht over blijven. Dit zijn klachten genoeg vind ik

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer, mevrouw, het spijt ons te horen dat u verschillende negatieve ervaringen met de zorg in ons ziekenhuis heeft. We adviseren u hierover contact op te nemen met onze klachtenfunctionaris via 010 - 291 1264. Uw reactie is belangrijk om onze zorg te blijven verbeteren. Alvast dank. Hartelijke groet, Isabeau

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maasstad Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.