Waardering van Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 15 augustus 2012

9.8

Ik werd verwezen voor een coloscopie. aanvankelijk was ik teleurgesteld in de wachttijd maar ik keerde toch weer terug toen ik merkte dat in het merendeel van de ziekenhuizen in de regio de wachtijd net zo lang of langer is. Ruim, toegankelijk en schoon ziekenhuis. Ik kreeg een week voor het onderzoek deskundige voorlichting van een MDL verpleegkundige. Dag van onderzoek: alles ging op tijd. Vriendelijk deskundig personeel. Zij verifieren bij elke risicovolle handeling je naam en geb. datum. Stellen je op je gemak. Tijdens de ingreep een zeer bekwaam team van assistenten en arts en bovenal ook een rustige voorlichtende gastro-enteroloog die mij direct betrouwbaar overkwam. Steeds aandacht ook voor de patient. Ook de opvang op de ontwaakkamer (hoewel ik volledig bij kennis ben geweest) was vriendelijk en professioneel. Pluspunt ook alle TV en internet facilliteiten aan bed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maasstad Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.