Waardering van Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 18 oktober 2017

3.0
  • Stenose
  • Neurologie

Waardeloos ziekenhuis! Door de neuroloog naar huis gestuurd omdat er niks te zien zou zijn... al anderhalf jaar ernstige pijn in mijn benen en rug maar zij kom geen oorzaak vinden. Geen foto's of scan van mijn rug laten maken. Uiteindelijk op vakantie naar het ziekenhuis gegaan waar wél foto's gemaakt werden en is een duidelijke vernauwing op 2 plaatsen en een scheefstand van een wervel te zien wat dus de pijn in mijn benen verklaart! Vandaag het Maasstad gebeld voor een nieuwe afspraak en dat kan niet eerder dan 19 december want het is geen spoed ?! Ik kan vrijwel niet lopen en slik 2 maal daags morfine maar de neuroloog kan van buitenaf zien dat er in mijn rug niks mis zat?

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Het spijt ons te moeten vernemen dat u niet tevreden bent met de wijze waarop u behandeld bent in ons ziekenhuis. Onze klachtenfunctionarissen zijn graag bereid om uw ervaring te bespreken. Indien u dit wenst, kunt u contact met hen opnemen via 010 – 291 3490 of 010 – 291 1264

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maasstad Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.