Waardering van Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 28 juni 2017

2.3
  • Botbreuken
  • Chirurgie (Heelkunde)

Zeer slecht geholpen, meerder afspraken gemaakt die overbodig waren omdat ze het te druk hadden (en ik met een gebroken been dus zeer slecht mobiel was) Geen informatie voor, tijdens of na de operatie mee gekregen. medewerkers van de 1e hulp waren zeer onvriendelijk om nog maar niet te spreken van bloed chagrijnig en zeer patiëntonvriendelijk. De manier van omgang (fysiek) terwijl ik pijn leed was zacht uitgedrukt buitensporig. Ik moest maar even op mijn tanden bijten om een foto te maken van mijn knie terwijl die niet eens waren aangevraagd, en de foto van mijn enkel al een half uur duurde met veel pijn omdat ik hem niet kon draaien.  De behandelend arts ( chirurg ) heeft me nog geen enkele x gezien of gesproken voor of na de operatie.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Het spijt ons te moeten vernemen dat u niet tevreden bent met de wijze waarop u behandeld bent in ons ziekenhuis. Onze klachtenfunctionarissen zijn graag bereid om uw ervaring te bespreken. Indien u dit wenst, kunt u contact met hen opnemen via 010 – 291 3490 of 010 – 291 1264.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maasstad Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.