Waardering van Maastricht UMC+ - Maastricht op 1 maart 2019

3.0
  • Diabetes

Wegens diabetes type 1 onder behandeling geweest op de Brugpoli, althans dat was de bedoeling. Afspraken worden eenzijdig ingepland. Je ontvangt per brief de datum en het tijdstip van de afspraak. Vaak pas vlak van te voren. Werkende mensen zullen niet snel kunnen op de voorgestelde tijdstippen. Na teruggebeld te hebben toch een afspraak kunnen maken, voor donderdag om 15:55 uur.Helaas mocht dat niet baten want het weekend op de brugpoli begint blijkbaar donderdag om 16:00 uur. Ik vond geen parkeerplek en kwam 5 minuten te laat binnen (voor een afspraak van 60 minuten). Maar de dokter was al naar huis gegaan. Voor niks een middag vrijgepakt.En de keren dat ik afspraken wel daadwerkelijk heb mogen meemaken waren waardeloos, sinds dr weg is. Onpersoonlijk, Veel wisselingen van artsen. Het zijn vrijwel allemaal artsen in opleiding die ‘voor de lol’ een half jaartje diabetesbehandelingen doen. Geen fatsoenlijk advies of behandelingsplan. Niet op de hoogte of zelfs sceptisch over de laatste oentwikkelingen op behandelgebied, zoals de freestyle libre.Spaar je de tocht, tenzij je tijd teveel hebt.

Bent u of werkt u voor Maastricht UMC+? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.