Waardering van Maasziekenhuis Pantein - Beugen op 4 augustus 2018

• Vleesbomen
  • Gynaecologie en Obstetrie

Ik ben in dit ziekenhuis perfect geholpen.Door onverwachte hevige pijn in het weekend kwam ik bij de huisartsenpost terecht.Daar werd al een diagnose gesteld, ik werd direct doorverwezen naar de dienstdoende gynaecoloog. Bijzonder dat dit kon in het weekend. Zij bevestigde de diagnose na onderzoek en kon direct vertellen welke behandeling er nodig was. Een week later hebben we tijdens een consult afspraken gemaakt over de te volgen behandeling. Ik moest een operatie ondergaan. Alles omtrent de operatie is goed uitgelegd. Ook de voorbereiding dmv het pre operatief spreekuur was heel duidelijk en overzichtelijk. Super fijn dat alle afspraken zo goed gepland zijn en nauwelijks uitlopen.De ziekenhuisopname en de operatie zijn perfect gelopen. Ik werd uitstekend geinformeerd en geholpen. Iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. Op de geplande dag kon ik vol vertrouwen naar huis. Ook de ontslaginformatie (over pijnmedicatie en wat je wel/niet mag doen) was duidelijk.Heel fijn dat we zo’n goed ziekenhuis in onze eigen omgeving hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maasziekenhuis Pantein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.