Waardering van Maasziekenhuis Pantein - Beugen op 15 maart 2019

9.4
  • Spoedeisende hulp (SEH)

Mijn vrouw is binnengebracht bij de eerste hulp in het maasziekenhuis met een longontsteking na een serie van chemo's binnen een zeer korte periode stond er een groot team rond haar bed die hun uiterste best deden om haar leven te redden Je mag stellen dat zonder de inzet en kundigheid van het team  mijn vrouw zou zijn overleden  Op tijd namen zij de beslissing om mijn Vrouw door te sturen naar UMC Radboud waar zij verder werd behandelt  Wij zijn hen dan ook intens dankbaar. NU na meer dan twee maanden is zij weer herstellende en gaat binnenkort naar de sint maartens kliniek voor verdere revalidatie. Een punt van Kritiek is het feit dat we thuis bijna een halfuur hebben moeten wachten op de ambulance. Een tweede punt is de bureaucratie. De Spalken Rolstoel en rollator die zij nodig had om te mobiliseren moesten achter blijven in het UMC Radboud zodat na terugkomst in het maasziekenhuis alles weer opnieuw  geregeld moest worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maasziekenhuis Pantein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.