Waardering van Maasziekenhuis Pantein - Beugen op 6 augustus 2018

1.6
  • Liesbreuk
  • Chirurgie (Heelkunde)

Onze ervaring is dat er heel slecht gecomunniceerd word in het ziekenhuis.alles loopt langs elkaar heen en mis..ik heb bijna drie uur gewacht op de eerste verkoever kamergelegen voor ik geopeerd werd.er was een eenpersoons kamer beloofd aan mij  voor mediche omstandigheden.maar ik kreeg een vier persoons.Later er toch eengehad maar de afd sloot helemaal.en ik moest naar de ok en mijn vrouw zat met de kleding op de gang.Ik ad de volgende ochtend nog geen handdoek op de kamerIk heb bijna geen drinken gehad ondanks dat het erg warm was door dat lange wachten uit gedroogd.De extra voeding die ik nodig heb kreeg ik minimaalEen half kopje koffie . Ik kom hier nooit meer ook elke afspraak voor de operatie ging mis.door het pos.ik ben een half jaar bezig geweest voor ik geopereerd werd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasziekenhuis Pantein - Beugen

Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft met uw behandeling in ons ziekenhuis. Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken en te bekijken of we nog iets voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Bert Moeskops, be.moeskops@pantein.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maasziekenhuis Pantein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.